dinsdag 4 augustus 2009

Giovanni: 'Leve De Post'

Ludo belt 1207.
1207: 'Tuut tuut, tut tut, tt tt tttt.... Hallo, met Linda, wat kan ik voor u betekenen ?'
Ludo: 'Ik had graag een nummer in Zele, de telefoon van het plaatselijk postkantoor in de Avil Geerincklaan.'
12O7: 'Tiktik tik tk tk... Mijnheer... Dat zal niet gaan. De Post heeft voortaan maar één nummer, in Brussel. De plaatselijke kantoren zijn niet langer bereikbaar.'
Ludo: 'Ja !'
1207: 'Mijnheer, zal ik u doorschakelen ?'
Ludo: 'Laat maar !'
1207: 'Meneer, u begint zich duidelijk op te winden, en weet je, daar hou ik wel van, van mannen die zich om een pietluttigheid kwaad maken. Mag ik eens langs komen ? Je heet Ludo, niet ? Ik zie het hier op mijn schermpje.'
Ludo: 'Bwah, dat hoeft niet...'
1207: 'Ik breng Javanais mee.'
Ludo: 'Doe dan maar een taart Saint-Honoré.'
1207: 'Dan ga ik het hierbij laten.'
Ludo: 'Toch bedankt voor de inlichting, Linda !'

Geen opmerkingen: